התוכנית למנהיגות ציבורית

dvfvfdcsdcsd

חזון לאומי מכשיר את מנהיגי הציבור של מדינת ישראל התוכנית למנהיגות ציבורית 2022-2023 יוצאת לדרך

התוכנית למנהיגות ציבורית

התוכנית מורכבת מ-3 חטיבות לימוד עצמאיות, כל אחת באורך 3 חודשים. בתוכנית מפגשים שבועיים עם דמויות ממרכז העשייה הציבורית בישראל ומרצים מובילים. במפגשים הרצאות שעוסקות בבירור ערכי היסוד של המחשבה המדינית, כלכלית, חברתית, בהגות ציונית-יהודית, ליברלית, ושמרנית. בנוסף במפגשים מתקיימים דיוניים ופעילויות קבוצתיות שונות.

  • תל אביב, ירושלים, באר שבע, אריאל וחיפה
  • תוכנית בהרכבה, המותאמת אישית לצרכי המשתתף. ניתן להירשם לכל יחידת לימוד לחוד או יחד.
  • התוכנית כוללת מפגש שבועי, 5 סיורים וסדנאות מעשיות.
  • התוכנית מיועדת לסטודנטים וצעירים המעוניינים לרכוש כלים, ידע וניסון להשפעה על המרחב הציבורי במדינת ישראל מתוך תודעת זהות לאומית-ציונית מפותחת
cover Hazon Leumi

בתוכנית עוסקים בנושאים קונקרטיים המוצבים על סדר היום הישראלי, מתוך נאמנות לחזון היהודי-ציוני-לאומי ושורשיו. סטודנט המתקבל לתוכנית עובר סדרת הרצאות מפי מיטב המרצים מהאקדמיה ומעולם המעשה, סיורים ברחבי הארץ וסדנאות לפיתוח מנהיגות.

חטיבות הלימוד:

המאבק על משטר המדינה וזהותה

ישראל נולדה כמדינה יהודית ודמוקרטית. רבים נהגו להנגיד את שני המרכיבים הללו, אך למעשה בשנים האחרונות זרמי מחשבה מדינית עמוקים מערערים על שני המרכבים גם יחד. איך מתמודדים עם האג’נדה הפוסט-לאומיים והפוסט-דמוקרטיים ואיך שומרים על ישראל כמדינת לאום תוססת בלב המאה ה-21?

ישראל והעולם – אתגרים אסטרטגיים

חטיבה זו מתמקדת באתגרים הפוגשים את ישראל כמדינה בין המערב למזרח התיכון, בין בריתות וערכים משותפים לערעור מעמדה וזכות קיומה.

חברה וכלכלה – ישראל ב-2048

חטיבה זו כוללת עיסוק בכלכלה בין תאוריה למגמות מקרו, שוק חופשי מול צרכים רגולטוריים, והקשרים בין כלכלה לחברה, ערכיה ומוסדותיה בכלל, ולחברה אזרחית בפרט.

בין המרצים בתוכנית:

להשארת פרטים לרישום לתוכנית






    ליצירת קשר ופרטים נוספים

    רכזי רישום: